مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 تیر 1400 ساعت 08:102021-07-10سياسي

لزوم پیگیری پروژه های راهداری شهرستان املش/ تخریب پل موقت روستای لرداسرا


فرماندار املش، با اشاره به گله مندی مردم از وضعیت راه های روستایی شهرستان، افزود: در این شهرستان پروژه های مهم عمرانی حوزه راهداری در دستور کار قرار دارد که غالبا متوقف و نیمه فعال هستند.

- ایسنا/گیلان فرماندار املش، با اشاره به گله مندی مردم از وضعیت راه های روستایی شهرستان، افزود: در این شهرستان پروژه های مهم عمرانی حوزه راهداری در دستور کار قرار دارد که غالبا متوقف و نیمه فعال هستند.

محمد رنجبر نیاول در گفت وگو با ایسنا، خواستار تشکیل کارگروهی جهت برطرف کردن مشکلات راه های روستایی و مواصلاتی ییلاقات املش به ویژه پل های کیازنیک و لرداسرا شد و اظهار کرد: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان باید به واسطه کوهستانی بودن شهرستان املش، نگاه ویژه ای به این منطقه داشته باشد.

وی با اشاره به گله مندی مردم از وضعیت راه های روستایی شهرستان، افزود: در این شهرستان پروژه های مهم عمرانی حوزه راهداری در دستور کار قرار دارد که غالبا متوقف و نیمه فعال هستند.

فرماندار املش، با بیان اینکه پل کیازنیک از محل اعتبارات ملی و پل های کشاورز و لرداسرا از محل اعتبارات حوادث تامین اعتبار شد، تصریح کرد: متاسفانه پل کیازنیک پیشرفت فیزیکی حدود 45 درصد دارد و تقریبا راکد مانده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم پیگیری پروژه های راهداری شهرستان املش/ تخریب پل موقت روستای لرداسرا

لزوم پیگیری پروژه های راهداری شهرستان املش/ تخریب پل موقت روستای لرداسرا